כמה עולה הגדלת חזה או הרמת חזה ? מחירים ומידע נוסף אצל ד"ר אולשינקה

כמה עולה הגדלת חזה היא שאלה מעניינת, אך רצוי קודם כל לקבל מידע מקדים על אופן הביצוע ועל התהליך.

נשים רבות מתייחסות אל ניתוח זה כאל רכישת מוצר, אמנם הגדלת חזה הוא ניתוח לא מורכב אשר לא מצריך אשפוז, אבל כמו בכל דבר שקשור לרפואה – חשוב לבחור ידיים מקצועיות שיטפלו בכן, הגוף והבריאות שלכן הוא מעל הכל, הרבה מעבר למחיר אטרקטיבי

אז מה הוא ניתוח הגדלת חזה?

ניתוח הגדלת חזה הינו הניתוח השכיח ביותר בכירורגיה אסתטית. בניתוח זה ניתן לשפר את המראה החיצוני, התחושה וההרגשה האישית.

ניתוח זה הינו ניתוח פשוט יחסית וקצר (אורך כשעה). הניתוח מבוצע בהרדמה כללית ובמהלכו יוכנס שתל לשד על מנת להגדיל את נפחו ולשפר את צורתו.

הניתוח מבוצע בדרך כלל בנערות ובנשים שהגיעו לבשלות מינית. במקרים מסוימים ניתן לביצוע בגיל צעיר יותר (במקרים של אסימטריה משמעותית/חוסר התפתחות תקינה).

למי מיועד ניתוח הגדלת חזה?

הניתוח מיועד לנשים שגודל החזה עבורן הוא קטן, נשים לאחר לידה, לאחר ירידה במשקל, שהחזה איבד מנפחו והתרוקן.

בייעוץ טרם הניתוח נדבר על ציפיות, הסבר על התהליך עצמו, שיטות הניתוח האפשריות, הסבר על גודל, סוגי וצורת השתלים השונים, ויתרונות וחסרונות מכל אפשרות. בנוסף, תעברי בדיקה גופנית והתאמת השתל הנכון לגופך.

הניתוח מבוצע בהרדמה כללית, נמשך כשעה. בתום הניתוח, תישארי להשגחה של מספר שעות ולאחריהן תשתחררי הביתה.  השתל יוחדר לשד מעל או מתחת לשריר החזה הגדול, או במישור משולב. יבוצע לרוב דרך חתך בקפל התת שדי או סביב העטרה (פטמה).

ההחלטות הללו יתקבלו בפגישת הייעוץ.

בסיום הניתוח תלבשי חזייה מיוחדת.  נדרשת בהתחלה מנוחה של כשבוע, בשבוע זה את נדרשת לא לבצע פעילות מאומצת.

בימים הראשונים תיהיה נפיחות, מעט כאב ויתכנו שטפי דם. התפרים נמסים ועל כן אין צורך בהסרתם. את החזייה המיוחדת תמשיכי ללבוש במהלך כל שעות היממה ועד שישה שבועות לאחר הניתוח. חזרה לפעילות מלאה, כולל פעילות גופנית מאומצת, תהיה לאחר 6 שבועות.

 

כמה עולה הגדלת חזה ?

מחירים של ניתוח הגדלת חזה משתנים ממטופלת למטופלת – בשביל לקבל הצעת מחיר שמותאמת לך, רצוי שקודם כל תתקשרי אל המרפאה של ד"ר אולשינקה ותקבלי את כל המידע שאת זקוקה לו כולל הימים בהם ניתן לבצע את הניתוח, זמן החלמה מהגדלת חזה וגם מחירים.

 

צרו קשר עוד היום לקבלת מידע נוסף

אשמח לראות אתכם בפגישת יעוץ.

שלכם,

ד"ר אסף אולשינקה

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *