תיקון של עיוותי אוזניים בתינוקות ללא ניתוח

אם הגעתם לכאן, סביר להניח כי אתם הורים שמחפשים תשובה לגבי האוזניים של התינוק שלכם. יתכן שאתם מסתכלים על האוזניים האלה ומרגישים שצורתן לא בסדר ותוהים האם משהו לא כשורה והאם ניתן לעשות משהו בנידון.

אעשה את המיטב לעזור לכם למצוא את הדרך הנכונה.

זה דבר שכיח לראות תינוק אשר נולד עם אפרכסת אוזן בעלת צורה לא תקינה, כגון אוזן בולטת, מקופלת, מעוכה ועוד. במחקר שהתבצע באוניברסיטת ביילור, טקסס, נמצא כי ל 30% מהתינוקות יש מידה מסוימת של עיוות (דפורמציה) בצורת אפרכסת האוזן.

לעיתים עיוות זה חולף מעצמו, ועד כה היה מקובל ע"י רופא הילדים להמליץ לחכות לתיקון עצמי ובמידה ולא מסתדר יש להמתין לתיקון ניתוחי בגיל מבוגר יותר (לרוב החל מגיל 6 שנים).

יש האומרים כי עיוות בצורת האוזן הוא בעל משמעות קוסמטית בלבד, אך יש להבין כי התעלמות מעניין זה יכולה להשפיע באופן שלילי על ההתפתחות של ילדך. מחקרים מראים, כי ילדים עם עיוותים בפנים, ובעיקר בצורת האוזניים, סובלים מהצקות מילדים אחרים, לועגים להם ולעיתים גם עוברים התעללות. כתוצאה מכך הם מפתחים דימוי עצמי נמוך, חרדה, בידוד חברתי והימנעות רגשית.

אבל זה לא חייב להיות כך.

למרבה המזל, שיטה חדשה אשר נקראת EarWellTM יכולה לתקן מעל ל 90 אחוזים מהמקרים האלו תוך מספר שבועות. הטיפול בשיטה זאת מונע את הצורך בשבילך ובשביל ילדך להמתין ולחכות ולקוות שהאוזניים יתקנו את עצמן. היא גם מונעת את כל הכאב, החרדה והטראומה של לגדול עם אוזניים לא תקינות.

כל זאת נעשה בצורה לא ניתוחית, מהירה וללא כאבים.

השימוש ב EarWellTM הוכח כיעיל קלינית וניתן להתחיל את השימוש בו ימים בודדים לאחר הלידה. חשוב להתחיל את הטיפול זמן קצר לאחר הלידה, כל עוד סחוס האוזן גמיש ובר עיצוב. החלון לעיצוב סחוס האוזן נסגר בגיל חודשיים. לאחר מכן האפשרות היחידה לטיפול בבעיה, אם היא לא חולפת מעצמה, היא טיפול ניתוחי בגיל מאוחר יותר.

EarWellTM הוא מוצר נהדר אשר יכול לתת את הפתרון לחיפושך. הוא מתקן עיוות (דפורמציית) אוזניים אצל תינוקות בצורת לא ניתוחית, בטוחה, ללא כאבים, ועושה את זה בהצלחה באופן עקבי. השימוש ב EarWellTM הוכח כיעיל אחרי ניסיון של אלפי מקרים. קיימת ספרות מדעית התומכת בכך.

EarWellTM יעיל להתחלת טיפול בתינוקות עד גיל שבועיים. לעיתים הטיפול גם מצליח כשמתחילים בגיל מעט מאוחר יותר אבל אחוזי ההצלחה המצוינים יורדים עם כל יום שעובר.

אם לילדך יש הפרעה בצורת האפרכסת והוא עדיין צעיר מספיק, אני יכול לעזור.

אם ברצונך לטפל באוזניים של ילדך, אני ממליץ לפעול בזריזות. נכון, לעיתים האוזן משתפרת מעצמה באופן מלא או חלקי, אבל במקרים רבים הצורה נשארת באופן קבוע. לא ניתן לחזות באיזה מקרה יחול שיפור ובאיזה מקרה המצב יישאר או אף יחמיר. וכשרופאי ילדים לעיתים מציעים גישה של "נחכה ונראה", צריך לקחת בחשבון שאפילו עיכוב קל בתחילת הטיפול יכול להוציא את ילדך מחוץ "לחלון" הטיפולי במידה וצורת האוזן, הלא תקינה, תישאר קבועה. שום רופא לא יכול לחזות איזה אוזן תשתפר באופן עצמי, איזו תישאר באותו מצב ואיזו תחמיר. בעזרת השימוש ב  EarWellTM, לא תצטרכו לקחת את הסיכון לגבי עתיד ילדכם.

הטיפול מתבצע במרפאה, תוך מספר דקות. אחרי 4-6 שבועות של טיפול, צורת האוזן תהיה תקינה.
ושוב, יש להתחיל את הטיפול עד גיל שבועיים. ככל שנתחיל מוקדם יותר כך סיכויי ההצלחה יגדלו!.

 

אפשר גם ללמוד על מערכת EarWell באתר http://www.earwells.com

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *